Schiedam-ster
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Schiedam-ster
Hallo Mercedes lief hebbers.
Sinds augustus is mijn droom in vervulling gegaan.
Al 30 jaar wil ik een Benz. Bijna de hele tijd ben ik blijven hangen bij de W124.
Na de laatste 5 jaar intensiever gezocht te hebben is het een W124 250D geworden uit 1986.
Kleur pajetrood met hagelnieuwe zwart interieur, 5 versnellingen,schuifdak,4 hoofdsteunen, en natuurlijk de 5 pitter onder de kap.
Kortom een droom auto met met maar volledig aantoonbaar 80000km op de klok.
Dus nog heel wat km voor de boeg voor dat hij versleten is, als dat al kan.
Groet, schiedam-ster
Sinds augustus is mijn droom in vervulling gegaan.
Al 30 jaar wil ik een Benz. Bijna de hele tijd ben ik blijven hangen bij de W124.
Na de laatste 5 jaar intensiever gezocht te hebben is het een W124 250D geworden uit 1986.
Kleur pajetrood met hagelnieuwe zwart interieur, 5 versnellingen,schuifdak,4 hoofdsteunen, en natuurlijk de 5 pitter onder de kap.
Kortom een droom auto met met maar volledig aantoonbaar 80000km op de klok.
Dus nog heel wat km voor de boeg voor dat hij versleten is, als dat al kan.
Groet, schiedam-ster
- Bijlagen
-
- Mercedes_250d_.jpg (26.83 KiB) 1228 keer bekeken
- Gombal
- Erelid

- Berichten: 5424
- Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
- Locatie: Zeeland
Re: even voorstellen schiedam-ster
Welkom hier!
Mooie auto, is nog nieuw met zulke kilometers
Mooie auto, is nog nieuw met zulke kilometers
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: even voorstellen schiedam-ster
Hoi Schiedam-ster! Welkom op het forum.
Jouw Benz heb ik al enkele keren in volle glorie mogen bewonderen. Inderdaad is dit een uniek exemplaar. De carrosserie is nog erg mooi vol van kleur. Vaak bij zo'n rode kleur treedt verkleuring op, maar dat is bij jouw Benz niet het geval. Samen met de dieselmotor en het interieur een ware happening om mee te rijden!!
Na wat ritjes met mijn vriend Schiedam-ster ben ik zelf ook Mercedes-freak geworden. Het virus van hem is echt op mij overgeslagen. Geweldig.
Aanmelden maar voor de nieuwjaarsdag 6-2 en vooraf lekker lunchen op de SS Rotterdam. Kijk er al naar uit.
Benz grtz van Qbuik
Jouw Benz heb ik al enkele keren in volle glorie mogen bewonderen. Inderdaad is dit een uniek exemplaar. De carrosserie is nog erg mooi vol van kleur. Vaak bij zo'n rode kleur treedt verkleuring op, maar dat is bij jouw Benz niet het geval. Samen met de dieselmotor en het interieur een ware happening om mee te rijden!!
Na wat ritjes met mijn vriend Schiedam-ster ben ik zelf ook Mercedes-freak geworden. Het virus van hem is echt op mij overgeslagen. Geweldig.
Aanmelden maar voor de nieuwjaarsdag 6-2 en vooraf lekker lunchen op de SS Rotterdam. Kijk er al naar uit.
Benz grtz van Qbuik
- Heftrucker
- Beheerder

- Berichten: 432
- Lid geworden op: wo nov 03, 2010 10:54 pm
- Roepnaam: Frans
- Type wagen: E300T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1984
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL
- Locatie: Sas van Gent (Zeeuws-Vlaanderen)
Re: even voorstellen schiedam-ster
Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
-
Hans
Re: even voorstellen schiedam-ster
Hij ziet er prachtig uit. Wat een mooie kleur, zeg, dat diepe rood. Schitterend!schiedam-ster schreef:Na de laatste 5 jaar intensiever gezocht te hebben is het een W124 250D geworden uit 1986.
Kleur pajetrood met hagelnieuwe zwart interieur, 5 versnellingen,schuifdak,4 hoofdsteunen, en natuurlijk de 5 pitter onder de kap.
- Marius28
- Platinum Boarder

- Berichten: 926
- Lid geworden op: wo jun 30, 2010 11:02 am
- Roepnaam: Marius
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Opel Monza 2.5E LPG
Citroën C3
Lexus CT200h - Locatie: Groene Hart Holland
- Contacteer:
Re: even voorstellen schiedam-ster
Ook welkom hier..
Mooie auto zeg, ook ingevoerd?
Post je nog een plaatje van het interieur en van de motor?
Succes ermee.
Mooie auto zeg, ook ingevoerd?
Post je nog een plaatje van het interieur en van de motor?
Succes ermee.
Groet, Marius
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
-
86er W124
Re: even voorstellen schiedam-ster
Ha,
Wat een prachtige Benz.
Succes hierro.
Thijs
Wat een prachtige Benz.
Succes hierro.
Thijs
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: even voorstellen schiedam-ster
Met m'n mooie MB-pet achter de computer op het forum!
Benz-Grtz van Qbuik
Benz-Grtz van Qbuik
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: schiedam-ster
Na twee jaar heerlijk rijden nog steeds de trotse eigenaar van deze mooie Benz.
Wat een geweldige auto is de W124?!! Pure klasse
gr Schiedam-ster
Wat een geweldige auto is de W124?!! Pure klasse
gr Schiedam-ster
-
Dutch
Re: schiedam-ster
Hallo Schiedam-ster
Veel plezier met je nieuwe Daimler.
Echt een hele mooie auto, een paar foto's misschien????
Groetjes Dutch
Veel plezier met je nieuwe Daimler.
Echt een hele mooie auto, een paar foto's misschien????
Groetjes Dutch
-
GekkeHenkie
Re: schiedam-ster
Mercedes-Benz, veelal afgekort tot Mercedes? is een automerk uit Duitsland, in 1926 ontstaan als gevolg van de fusie tussen de Daimler Motoren Gesellschaft van Gottlieb Daimler en de firma Benz & Cie. van Carl Benz. Tegenwoordig is het het merk onderdeel van Daimler AG.
volgens wiki
volgens wiki
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Schiedam-ster
Vandaag heerlijk als bijrijder meegereden in de Benz van Schiedamster.
Schiedamster doet er werkelijk alles aan om de auto in topconditie te krijgen en te houden! Zijn laatste aanwinst: een nieuw zebrano inleg bij de versnellingspook en een nieuwe pookhoes.
Geweldig, wat een mooie verbetering voor het interieur van zijn mooie W124?. En............door Schiedamster zelf gedaan. Top auto!
Benz grtz, Qbuik
Schiedamster doet er werkelijk alles aan om de auto in topconditie te krijgen en te houden! Zijn laatste aanwinst: een nieuw zebrano inleg bij de versnellingspook en een nieuwe pookhoes.
Geweldig, wat een mooie verbetering voor het interieur van zijn mooie W124?. En............door Schiedamster zelf gedaan. Top auto!
Benz grtz, Qbuik

