Schiedam-ster

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schiedam-ster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Schiedam-ster

Bericht door Schiedam-ster »

Hallo Mercedes lief hebbers.
Sinds augustus is mijn droom in vervulling gegaan.
Al 30 jaar wil ik een Benz. Bijna de hele tijd ben ik blijven hangen bij de W124.
Na de laatste 5 jaar intensiever gezocht te hebben is het een W124 250D geworden uit 1986.
Kleur pajetrood met hagelnieuwe zwart interieur, 5 versnellingen,schuifdak,4 hoofdsteunen, en natuurlijk de 5 pitter onder de kap.
Kortom een droom auto met met maar volledig aantoonbaar 80000km op de klok.
Dus nog heel wat km voor de boeg voor dat hij versleten is, als dat al kan.
Groet, schiedam-ster
Bijlagen
Mercedes_250d_.jpg
Mercedes_250d_.jpg (26.83 KiB) 1228 keer bekeken
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Gombal »

Welkom hier!
Mooie auto, is nog nieuw met zulke kilometers ;)
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Qbuik »

Hoi Schiedam-ster! Welkom op het forum.

Jouw Benz heb ik al enkele keren in volle glorie mogen bewonderen. Inderdaad is dit een uniek exemplaar. De carrosserie is nog erg mooi vol van kleur. Vaak bij zo'n rode kleur treedt verkleuring op, maar dat is bij jouw Benz niet het geval. Samen met de dieselmotor en het interieur een ware happening om mee te rijden!!

Na wat ritjes met mijn vriend Schiedam-ster ben ik zelf ook Mercedes-freak geworden. Het virus van hem is echt op mij overgeslagen. Geweldig.

Aanmelden maar voor de nieuwjaarsdag 6-2 en vooraf lekker lunchen op de SS Rotterdam. Kijk er al naar uit.

Benz grtz van Qbuik
Gebruikersavatar
Heftrucker
Beheerder
Beheerder
Berichten: 432
Lid geworden op: wo nov 03, 2010 10:54 pm
Roepnaam: Frans
Type wagen: E300T Turbodiesel
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL
Locatie: Sas van Gent (Zeeuws-Vlaanderen)

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Heftrucker »

Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.

Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!

Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Hans

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Hans »

schiedam-ster schreef:Na de laatste 5 jaar intensiever gezocht te hebben is het een W124 250D geworden uit 1986.
Kleur pajetrood met hagelnieuwe zwart interieur, 5 versnellingen,schuifdak,4 hoofdsteunen, en natuurlijk de 5 pitter onder de kap.
Hij ziet er prachtig uit. Wat een mooie kleur, zeg, dat diepe rood. Schitterend!
Gebruikersavatar
Marius28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 11:02 am
Roepnaam: Marius
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Opel Monza 2.5E LPG
Citroën C3
Lexus CT200h
Locatie: Groene Hart Holland
Contacteer:

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Marius28 »

Ook welkom hier..
Mooie auto zeg, ook ingevoerd?
Post je nog een plaatje van het interieur en van de motor?
Succes ermee.
Groet, Marius
BesteMotorolie.nl - motorolie met laagsteprijsgarantie
86er W124

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door 86er W124 »

Ha,

Wat een prachtige Benz.

Succes hierro.

Thijs
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: even voorstellen schiedam-ster

Bericht door Qbuik »

Met m'n mooie MB-pet achter de computer op het forum! :lol:

Benz-Grtz van Qbuik
Gebruikersavatar
Schiedam-ster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: schiedam-ster

Bericht door Schiedam-ster »

Na twee jaar heerlijk rijden nog steeds de trotse eigenaar van deze mooie Benz.

Wat een geweldige auto is de W124?!! Pure klasse

gr Schiedam-ster
Dutch

Re: schiedam-ster

Bericht door Dutch »

Hallo Schiedam-ster

Veel plezier met je nieuwe Daimler.
Echt een hele mooie auto, een paar foto's misschien????

Groetjes Dutch 8-)
Willemku

Re: schiedam-ster

Bericht door Willemku »

DAIMLER????????

Mercedes-Benz !!!!!!!!!!!!!!!!!!
GekkeHenkie

Re: schiedam-ster

Bericht door GekkeHenkie »

Mercedes-Benz, veelal afgekort tot Mercedes? is een automerk uit Duitsland, in 1926 ontstaan als gevolg van de fusie tussen de Daimler Motoren Gesellschaft van Gottlieb Daimler en de firma Benz & Cie. van Carl Benz. Tegenwoordig is het het merk onderdeel van Daimler AG.

volgens wiki :D
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Schiedam-ster

Bericht door Qbuik »

Vandaag heerlijk als bijrijder meegereden in de Benz van Schiedamster.
Schiedamster doet er werkelijk alles aan om de auto in topconditie te krijgen en te houden! Zijn laatste aanwinst: een nieuw zebrano inleg bij de versnellingspook en een nieuwe pookhoes.
Geweldig, wat een mooie verbetering voor het interieur van zijn mooie W124?. En............door Schiedamster zelf gedaan. Top auto!

Benz grtz, Qbuik :D
Plaats reactie