S124 centrale deurvergrendeling
- Mercedes_W202
- Silver Boarder

- Roepnaam: Michel
- Type wagen: 300TD Turbo
- Bouwjaar: 1995
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W202 C200D 1993
& Mini Cooper 1.3 1991
S124 centrale deurvergrendeling
Hallo allemaal,
Ik rij nu een week met me 124er maar ik heb een klein probleem met de cv.
Ik moet moet alle deuren openmaken met de sleutel of van binnenuit en dicht het zelfde. Maar als ik alleen rij en dus alleen de bestuurdersdeur open maken dan de sleutel in het contact doe en op camontact zet gaan de bijrijders en achterdeuren ook open. Achterklep blijft wel dicht. Met dicht maken moet ik alle pinnen indrukken.
Heeft iemand hier misschien een oplossing/idee voor?
Mvg Michel
Ik rij nu een week met me 124er maar ik heb een klein probleem met de cv.
Ik moet moet alle deuren openmaken met de sleutel of van binnenuit en dicht het zelfde. Maar als ik alleen rij en dus alleen de bestuurdersdeur open maken dan de sleutel in het contact doe en op camontact zet gaan de bijrijders en achterdeuren ook open. Achterklep blijft wel dicht. Met dicht maken moet ik alle pinnen indrukken.
Heeft iemand hier misschien een oplossing/idee voor?
Mvg Michel
Beter Een Goed Kort Leven, Dan Een Slecht Lang Leven
De mortuis nil nisi bene
De mortuis nil nisi bene
- EricE320T
- Silver Boarder

- Roepnaam: Eric
- Type wagen: E320T
Re: S124 centrale deurvergrendeling
Snap niet helemaal je probleem, maar is dit een systeem met infrarood bediening, waarbij je alleen aan bestuurderszijde en achterklep de ontvangers hebt?
-
-SK-
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
Ja, het is niet duidelijk uitgelegd. Maar ik doe een poging
Mijn ervaring is dat de vacuumslangen (geel van kleur) van de doos (het potje bij de deur, of van de vacu├╝mpomp) af kunnen gaan.
Check eens eerst het zwarte potje in je bestuurdersdeur of die nog ok is qua vacuum(aansluiting).
Door het openen en sluiten (dichtslaan) van de bestuurdersdeur is dit logisch om eerst te checken lijkt me.
vacu├╝mpomp bij de S124 zit onder de achterbank, onder (!) de bodemvloerbedekking.
Mocht je tijd en zin hebben, kan je deze ook eens checken.
Mijn ervaring is dat de vacuumslangen (geel van kleur) van de doos (het potje bij de deur, of van de vacu├╝mpomp) af kunnen gaan.
Check eens eerst het zwarte potje in je bestuurdersdeur of die nog ok is qua vacuum(aansluiting).
Door het openen en sluiten (dichtslaan) van de bestuurdersdeur is dit logisch om eerst te checken lijkt me.
vacu├╝mpomp bij de S124 zit onder de achterbank, onder (!) de bodemvloerbedekking.
- Mercedes_W202
- Silver Boarder

& Mini Cooper 1.3 1991
Excuus voor het ontduidelijk zijn zal het nog een keer proberen.
Auto is is dicht alle deuren opslot.
Met de sleutel krijg ik alleen de bestuurders deur open de rest blijft dan dicht.. Dat is eigenlijk het probleem..
Maar alsnik instap en de auto oo contact zet hoor ik de pomp en gaan de bijrijderskant en achterdeuren van het slot af( pinnen komen omhoog) achterklep blijft wel dicht.
Als ik dan uitstap moet ik de pinnen weer indrukken en de bestuurders kan van buiten opslot draaien.
Ik heb gewoon een sleutel geen infrarood bediening helaas
Alvast bedankt michel
Auto is is dicht alle deuren opslot.
Met de sleutel krijg ik alleen de bestuurders deur open de rest blijft dan dicht.. Dat is eigenlijk het probleem..
Maar alsnik instap en de auto oo contact zet hoor ik de pomp en gaan de bijrijderskant en achterdeuren van het slot af( pinnen komen omhoog) achterklep blijft wel dicht.
Als ik dan uitstap moet ik de pinnen weer indrukken en de bestuurders kan van buiten opslot draaien.
Ik heb gewoon een sleutel geen infrarood bediening helaas
Alvast bedankt michel
De mortuis nil nisi bene
De mortuis nil nisi bene
- Mercedes_W202
- Silver Boarder

& Mini Cooper 1.3 1991
Dankje ik zal dit sowieso even na kijken.-SK- schreef:Ja, het is niet duidelijk uitgelegd. Maar ik doe een poging![]()
Michel
De mortuis nil nisi bene
De mortuis nil nisi bene
-
WillieW124
Hier ISS waarschijnlijk al Es' een op afstand bedienbare sluiting ingeprutteld ik zout de bekabeling effe nakijken op ongewenste draden.
- Mercedes_W202
- Silver Boarder

& Mini Cooper 1.3 1991
Hahah sterker nog toen ik hem kocht en heel gehaald heb, heb ik 2 universele alarm systemen er uit gehaald. Het probleem was er toen ook al.WillieW124 schreef:Hier ISS waarschijnlijk al Es' een op afstand bedienbare sluiting ingeprutteld ik zout de bekabeling effe nakijken op ongewenste draden.
Michel
De mortuis nil nisi bene
De mortuis nil nisi bene
- John.M
- Diamant Boarder

- Roepnaam: John
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W116 280SE 1974
W169 A160 2011
X253 250 4 matic 2015 - Locatie: Prov. Utrecht
Vacu├╝mlek!
Kan een deurbediener zijn, lees dit draadje eens: http://www.w124club.nl/johnny-s-W124-25 ... ml#p112189
Kan een deurbediener zijn, lees dit draadje eens: http://www.w124club.nl/johnny-s-W124-25 ... ml#p112189