Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124?
Wat een ding hee, sta zelf belastingtechnisch voor keuze koop of nog een huis of een boot, maar zo'n auto trekt me ook bijna in twijfel, maar neem een boot erbij, wel met Benz-6 diesel blok.
Als ik 80k zou vragen voor een Benz, had ik die motorkap bij voorbaat al vervangen. Wel een hele fraaie kleur ook, is dat een originele Mercedes kleur? Vraag me af of 'ie destijds door AMG met handbak is geleverd en welke bak dit dan is. Die stoelen ook...kwijlen!
Ook al heb ik het niet zo op dat uiterlijk van die bak, het is wel een ontzettend cool ding met zo'n 6.0 AMG motor! Echter 80K? Is die wagen van goud of zo?
ik vind er persoonlijk niet zoveel aan, het zal natuurlijk super rijden, maar qua uiterlijk vind ik er helemaal niks aan, als klap op de vuurpijl die vreselijke motorkap. voor 80k koop je naar mijn mening heel wat mooiers.
RaiN schreef:Voor 80k koop je naar mijn mening heel wat mooiers.
Voor 80k koop je een hele dikke Ferrari of Porsche, je moet dus echt wel heel veel van dit model houden wil je er 80.000 voor neerleggen om zo hard te kunnen rijden.
Van het het werk rij ik in een audi RS 7, dat is mijn ding al niet, kan je ook boete's mee krijgen! Doe maar een heerlijk relaxte Benz, 350 cls had ik liever gehad, maar we zijn audi gebonden.
De grote station A serie geloof ik, dat wisselt vaak, ook de 10 pitter heeft ie gehad.
Maar ding waar wij mee rijden zit een groot lasapparaat in en tuffen we mee naar Polen , Letland etc, Als er ergens iets staat wat onder garantie valt om dat te maken, en snel Duitsland door te komen, dagelijks zit ik er niet in, maar dat is onze buitendienst bak voor ver weg.
Hulzie schreef:Nee, niet zo'n racer, niks voor mij.
Van het het werk rij ik in een audi RS 7, dat is mijn ding al niet, kan je ook boete's mee krijgen! Doe maar een heerlijk relaxte Benz, 350 cls had ik liever gehad, maar we zijn audi gebonden.
Beetje aparte post druk ik het matig uit, nonchalant en pocherig tegelijk
Begrijp niet wat je wilt zeggen als je zo reageert op een hammer
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
Hulzie schreef:De grote station A serie geloof ik, dat wisselt vaak, ook de 10 pitter heeft ie gehad.
Maar ding waar wij mee rijden zit een groot lasapparaat in en tuffen we mee naar Polen , Letland etc, Als er ergens iets staat wat onder garantie valt om dat te maken, en snel Duitsland door te komen, dagelijks zit ik er niet in, maar dat is onze buitendienst bak voor ver weg.
Net terug uit Stuttgart voor mijn werk met een VW Crafter met een schamele 140 pk,ook met een lastoestel
achterin,heel wat anders dan een RS7 met 560pk
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
@w124500 Volgens mij wil Hulzie gewoon zeggen (en staven) dat hij niet zo van de snelle auto's is, niet als afgunst maar uit ervaring. Niks mis mee, lijkt me..
Maarree OT: qua uiterljk (zowel in-als exterieur) had ik er nog geen 1500eu voor over gehad..