De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Praten/kletsen over andere dingen in het leven
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Qbuik »

tankresten.JPG
En een foto van de resten................
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Gombal »

Qbuik schreef:het oude tankfilter er in en het oude eruit. Benz-grtz,

Qbuik :D
????
Denk ook dat op je foto oud en nieuw precies andersom is ;)
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Qbuik »

Txs Arjen,

zag zelf het verschil tussen die 2 filters nauwelijks!!!! Hahahahaha.............


Benz-grtz, Qbuik
tankfilter.jpg
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Gombal »

Ach, als de goede er maar inzit.................... ;)
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Qbuik »

En dat allemaal door een Bavariaatje Wit 0%! Het moet niet gekker gaan worden met dat spul :(

Bnez-grtz

Qbuik :D
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Bericht door Qbuik »

Beste Forumleden,

jullie zullen het moeten doen met dit avontuur. Voor Qbuiks Benz dit jaar geen rit naar de witte bergen......
:( helaas....helaas

Iedereen die wel gaat Benzen naar de sneeuw: rij voorzichtig en veel plezier

Benz-grtz

Qbuik
Plaats reactie