De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
En een foto van de resten................
- Gombal
- Erelid

- Berichten: 5424
- Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
- Locatie: Zeeland
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
????Qbuik schreef:het oude tankfilter er in en het oude eruit. Benz-grtz,
Qbuik
Denk ook dat op je foto oud en nieuw precies andersom is
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Txs Arjen,
zag zelf het verschil tussen die 2 filters nauwelijks!!!! Hahahahaha.............
Benz-grtz, Qbuik
zag zelf het verschil tussen die 2 filters nauwelijks!!!! Hahahahaha.............
Benz-grtz, Qbuik
- Gombal
- Erelid

- Berichten: 5424
- Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
- Locatie: Zeeland
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Ach, als de goede er maar inzit.................... 
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
En dat allemaal door een Bavariaatje Wit 0%! Het moet niet gekker gaan worden met dat spul
Bnez-grtz
Qbuik
Bnez-grtz
Qbuik
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Beste Forumleden,
jullie zullen het moeten doen met dit avontuur. Voor Qbuiks Benz dit jaar geen rit naar de witte bergen......
helaas....helaas
Iedereen die wel gaat Benzen naar de sneeuw: rij voorzichtig en veel plezier
Benz-grtz
Qbuik
jullie zullen het moeten doen met dit avontuur. Voor Qbuiks Benz dit jaar geen rit naar de witte bergen......
Iedereen die wel gaat Benzen naar de sneeuw: rij voorzichtig en veel plezier
Benz-grtz
Qbuik

