MarcelW124

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
MarcelW124

Re: MarcelW124

Bericht door MarcelW124 »

Bo1977 schreef:Zelf gereviseerd , WoW , jij bent MASTER , respect man.
Kan ik stage lopen bij jouw, dit wil ik ook leren.
Ben zelf opzoek naar een E500/500E
Haha dankjewel! Een stage gaat niet lukken, ik ben vaak zo druk dat ik niet eens tijd heb om de 500 verder af te maken :(.
Ik ben niet begonnen met een 500 hoor, vroeger sleutelde ik aan brommers ;) en gaande weg leerde ik hoe en wat.
Toen ik deze 500 kocht was hij behoorlijk afgetrapt. Het interieur zag er prima uit, alleen motorisch bleek het minder. Helaas kom je daar vaak pas later achter. Let bij je zoektocht dus goed op bij wat je koopt! De onderdelen van deze auto's zijn best prijzig.
MarcelW124

Re: MarcelW124

Bericht door MarcelW124 »

Koen32 schreef:Marcel, you are living my dream!!
Ben zelf 22jaar en heb net men eerste Benz W124 gekocht, de eerste van velen denk ik.
Zalige wagens! Leuk om te lezen dat je je passie doorgeeft.
Hopelijk kunnen we allen wat leren van liefhebbers/fanaten als u.
Ik wens je nog veel plezier in je Benz-collectie, al zal dat er zeker niet aan mankeren!
Grts Koen32
Dankjewel Koen! Het zijn inderdaad zalige wagens! Mijn eerste W124, en tevens mijn eerste Mercedes? was de groene 230TE. Ik had daarvoor een Volvo waarbij ik 3 keer de turbo eruit gereden had. Hier had ik geen zin meer in, dus zocht ik een andere auto. Een eis voor een andere auto was dat hij minimaal 1500kg geremd kon trekken en dat er redelijk wat laadruimte in zat. Ik kwam toen uit op een Franse auto... of een Mercedes 230TE, haha en toen was de keus snel gemaakt!! Ik heb nooit spijt gehad van de aankoop van deze auto. Inmiddels ben ik ook helemaal verslingerd aan Mercedes?:)
Plaats reactie