Schuur

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
WilliamW124

Re: E500

Bericht door WilliamW124 »

ziet er lekker uit,veel plezier ermee en vooral fun ermee.
en lekker de auto naar jou zin maken 8-)
Xaninho
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Lid geworden op: za dec 27, 2008 10:42 am
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee
Locatie: Den Haag

Re: E500

Bericht door Xaninho »

Mooie auto toch? Als je de auto hebt om zelf in te rijden heb je er meer plezier van als je hem aanpast naar je eigen smaak. De originele 16 inch 8-gaats velgen vind ik persoonlijk niet de mooiste onder een E500. Onder zo'n dikke auto hoort een dikke breedset van minstens 18 inch.
Schuur

Re: E500

Bericht door Schuur »

dat vind ik dus ook , ok origineel zal m meer waard zijn maar als ik dan hier een bod krijg van '5000' euro ....
onderhand ga ik hem eens goed onder handen pakken en volledig spuiten . terug zwart en zwarte grille en een dikke klassieke velg er op . AMG of lorrinsser breedset en zwarte ramen . moet een maffia bak worden haha ;-)
Bram Jansen

Re: Schuur

Bericht door Bram Jansen »

Voorstel topics zijn bedoelt als hieronder omschreven. Omdat het in dit topic meer over de waarde van de auto van Schuur gaat zal ik dit topic sluiten. Voor prijzen van auto's en types staan andere rubrieken ter beschikking.
En mogelijk onnodig te vermelden dat wij hier een forum hebben van Liefhebbers!!



Voorstellen:

Het is beschaafd om jezelf even voor te stellen als je nieuw bent op het forum. ( even voorstellen )
Open een nieuw topic met als titel je forumnaam en vertel wat over jezelf en hoe je aan je W124 bent gekomen.
LET OP!!! Je voorsteltopic is ALLEEN bedoeld om jezelf voor te stellen, dus GEEN vragen stellen in dat topic, daarvoor heb je de rest van het forum.
Foto('s) van je W124/andere wagens wordt erg op prijs gesteld.
Zorg ook dat je profiel in orde is.
Roepnaam en woonplaats/provincie worden erg op prijs gesteld.
Gesloten