Oldtimers toch wegenbelasting betalen ?
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: Oldtimers toch wegenbelasting betalen ?
Laten we on topic blijven en degene is er al op aan gesproken. 
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Als dat alles is..? Ik ken intelligente mensen, die ook erg sociaal zijn. Het schort bij niet intelligente mensen aan een heleboel meer is mijn ervaring..Robke schreef:Vaak schort het bij intelligente personen aan de sociale kant...
-
DonLuciano
Wanneer weten we of het voorstel definitief besproken word?
-
Panzerkampfwagen
Voorlopig vast niet,ze gaan eerst 9 weken met reces... Waarheen gaan de 2e kamerleden op vakantie? Heb wel een bestemming in gedachten: naar de hel met ze!
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
Nou dat is nou ook wel weer een beetje grof. 
-
Panzerkampfwagen
Mwooo kwee nie... Deze "deftige heren" (van boven bont van onder stront) hebben geen enkel meededogen met ons (in hun ogen) klootjesvolk/pleps...wat in Egypte momenteel gebeurd zou momenteel in nederland zeer gepast zijn in mijn ogen., Rutte alla Chaucesqeu..DJS schreef:Nou dat is nou ook wel weer een beetje grof.
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
Ik ben het zeker wel eens met je mening, ik zeg alleen dat het niet erg genuanceerd geformuleerd is. 
-
DonLuciano
Nou ik zou dat ook politiek correcter formuleren. Maar in de hoofdlijn klinkt t goed
-
Quinten
Die graaiende politicie met hun gekke ideën moesten eens een pak op de billen krijgen.
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
Het is zo te lezen niet alleen in Den Haag komkommertijd, misschien een idee om de topic titel aan te passen
in "De Zwetshoek" bijvoorbeeld, word een beetje moe van al dat populistische geblaat
in "De Zwetshoek" bijvoorbeeld, word een beetje moe van al dat populistische geblaat
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
-
Quinten
Zeker Martin,.. de PVV is in 1 klap een linkse denktank met die Nazi tank en consorten.
-
GekkeHenkie
om een beetje on topic te blijven:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... elastingen
weer een nieuwe variant volgens mij:
Vrijstelling oldtimers in MRB
Volgens het Regeerakkoord komt de oldtimervrijstelling per 1 januari 2014 te vervallen, waarbij gezocht wordt naar de mogelijkheid om het rijdend cultureel erfgoed te ontzien. In 2013 is de vrijstelling voor oldtimers nog van kracht. Alle autoÔÇÖs die op 31 december 2011 al 25 jaar of ouder waren (eerste toelating v├│├│r 1 januari 1987), blijven ook in 2013 vrijgesteld van de motorrijtuigenbelasting (MRB) en hoeven geen brandstoftoeslag te betalen. Oldtimers met een eerste toelating van 1 januari 1987 of later zijn alleen nog vrijgesteld van de MRB. Voor oldtimers op diesel of LPG moet wel de zogenaamde brandstoftoeslag worden betaald.
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... elastingen
weer een nieuwe variant volgens mij:
Vrijstelling oldtimers in MRB
Volgens het Regeerakkoord komt de oldtimervrijstelling per 1 januari 2014 te vervallen, waarbij gezocht wordt naar de mogelijkheid om het rijdend cultureel erfgoed te ontzien. In 2013 is de vrijstelling voor oldtimers nog van kracht. Alle autoÔÇÖs die op 31 december 2011 al 25 jaar of ouder waren (eerste toelating v├│├│r 1 januari 1987), blijven ook in 2013 vrijgesteld van de motorrijtuigenbelasting (MRB) en hoeven geen brandstoftoeslag te betalen. Oldtimers met een eerste toelating van 1 januari 1987 of later zijn alleen nog vrijgesteld van de MRB. Voor oldtimers op diesel of LPG moet wel de zogenaamde brandstoftoeslag worden betaald.
-
GekkeHenkie
dat is wel bij iedereen hier denk ik....
-
DonLuciano
Wat ik niet begrijp is de stommiteit van de regering door het buitenland te helpen en daar t geld met bakken uitgeeft dat weer bij ons uit de portemonnee trekt.
-
Panzerkampfwagen
Raus! Gewoon klare taal, die galbak maakt alles naar de gallemiezen, waarom genuanceerd? .
- Bijlagen
-
- IMG_20130703_00225123.jpg (58.88 KiB) 3180 keer bekeken
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Harm, zullen we het allemaal een beetje netjes houden anders is het ook hier klaar! Hoef ik je verder niet uit te leggen denk ik zo!
Je mag best je mening geven maar als het op die manier is dan zijn er vast "betere" forums waar je dat kan spuien.
Heb je plaatje daarom ook iets aangepast.
Je mag best je mening geven maar als het op die manier is dan zijn er vast "betere" forums waar je dat kan spuien.
Heb je plaatje daarom ook iets aangepast.
-
Panzerkampfwagen
Ok prima, zal wat genuanceerder posten, vond echter de afbeelding grappig, niet zo bij stil gestaan dat hier ook -16 jarigen kunnen "komen"
Dat ik geband ben op de W126 club heeft met oud zeer te maken icm misdragingen mijnerzijds. Waarvoor ik mijn welgemeende excuses heb gemaakt aan de betreffende personen. Dan is dit ook beantwoord voor leden die vraagtekens krijgen omtrent bovenstaande posting.