Mijn 'leidinggevende' was echter stellig van mening dat zo'n 'bak' qua afmetingen niet binnen het keuzespectrum zou vallen. Laat de W201 nou zelfs iets kleiner dan onze dagelijkse FoFo en dus recentelijk een anthraciet grijze 190D 2.5 1986 uit die Heimat gehaald. Blijf vanwege de techniek natuurlijk wel de diverse MB fora volgen
Prometheus
-
Prometheus
Prometheus
Mijn naam is Ruud, ICT'er, maar oorspronkelijk altijd in de autotechniek geinterresseerd geweest. De oude colt van mijn vrouw ook al onderhanden genomen en was op zoek naar een, economisch betrekkelijk haalbaar, hobbyobject. En gezien het jeugdsentiment 1 met een ster op de grille
Mijn 'leidinggevende' was echter stellig van mening dat zo'n 'bak' qua afmetingen niet binnen het keuzespectrum zou vallen. Laat de W201 nou zelfs iets kleiner dan onze dagelijkse FoFo en dus recentelijk een anthraciet grijze 190D 2.5 1986 uit die Heimat gehaald. Blijf vanwege de techniek natuurlijk wel de diverse MB fora volgen
- Mariska's MB
- Gold Boarder

- Roepnaam: Michel
- Type wagen: 230TE
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault laguna
Re: Prometheus
Hoi Ruud,Prometheus schreef:Blijf vanwege de techniek natuurlijk wel de diverse MB fora volgen
Welkom hier. Lees ook graag de W201 forum. Maar ben er niet lid van dus kan niet alles lezen omdat je voor sommige onderwerpen in moet loggen.
Maar op het plaatje hier is het een mooie exemplaar. Heb je ook foto's van je 250D?
Michel
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Hallo Ruud
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Hoi Ruud, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!!
En inderdaad, de W201 en W124 zijn denk ik zo voor 75% gelijk qua techniek en onderdelen dus ik kijk ook regelmatig op het W201 forum of er nog handige tips en truuks bij gekomen zijn die ook hier handig kunnen zijn
En inderdaad, de W201 en W124 zijn denk ik zo voor 75% gelijk qua techniek en onderdelen dus ik kijk ook regelmatig op het W201 forum of er nog handige tips en truuks bij gekomen zijn die ook hier handig kunnen zijn
-
Prometheus
Michel, dat IS mijn 250D. Ik heb de orginele showroomplaten op de kop kunnen tikken, vandaarMaar op het plaatje hier is het een mooie exemplaar. Heb je ook foto's van je 250D?
Het is idd opmerkelijk hoeveel onderdelen een 124..... nummer hebben
Toch maar een paar (extra) plaatjes dan van mijn oliebrander
-
MaxDamage
- Junior Boarder

- Roepnaam: Edwin
- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W201 190E 2.0 LPG 1983
Hallo Ruud,
Ik zie dat je zo'n Airbag stuur erin hebt zitten, werkt de airbag ook of is het alleen voor de mooi?
Strakke bak! Ik zal binnenkort ook eens wat foto's van die oude lijken van mij plaatsen.
Mvg,
Edwin
Ik zie dat je zo'n Airbag stuur erin hebt zitten, werkt de airbag ook of is het alleen voor de mooi?
Strakke bak! Ik zal binnenkort ook eens wat foto's van die oude lijken van mij plaatsen.
Mvg,
Edwin
-
Prometheus
Deze W201 is orgineel geleverd met airbag, Maar ik ga ff niet testen of ie werkt 
-
Charles
Ruud welkom!! Pracht auto heb je! Mijn eerste was er net zo een alleen in het zwart!!