Martin,
Heb je al een set in laten bouwen?
kwam net ook een advertentie tegen op mp: http://link.marktplaats.nl/1002079259
dus was wel nieuwsgierig hoe het is verlopen
HOH, Somender Singh & Magneten
-
Mathijsieh
- Junior Boarder

- Roepnaam: Mathijs
- Type wagen: E250T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
-
StefInSlee
Re: HOH, Somender Singh & Magneten
Tja, ik geloof het eerlijk gezegd wel met dat waterstofgas. Gewoon omdat de efficiëntie van de verbranding dus het rendement verhoogd zou worden. Waarom zou het niet mogelijk zijn ?
Nou ja alleen omdat de wet van behoud van energie wordt genoemd is natuurlijk maar een half tegenargument.
Lijkt me wel aannemelijk eigenlijk.
Waarom helpen we niet iemand die zijn auto daarvoor ter beschikking durft te stellen ?
Nou ja alleen omdat de wet van behoud van energie wordt genoemd is natuurlijk maar een half tegenargument.
Lijkt me wel aannemelijk eigenlijk.
Waarom helpen we niet iemand die zijn auto daarvoor ter beschikking durft te stellen ?
-
dheijmans
hoi,
Heb in mijn auto het HHO systeem watergas geplaatst, de besparing is bij mij nu rond 28% dus dat is goed te doen.
compleet systeem kost 289,- met de maf/map maar ga nu de hack-chip gebruiken dan word alles vanzelf geregeld.
ik rij nu al 7 maanden op het HHO systeem en ben zeer tevreden, zuiniger en wat meer vermogen wat ik al meteen merkte na het inbouwen.
Op de keuring geloofde ze niet hoe schoon mijn motor was door zijn uitlaatgas.
Ik heb wel zelf een kristal zoutfilter ertussen gezet om mijn egr klep schoon te houden van zout.
Het inbouwen is erg makkelijk zelf te doen en in een kleine 4 uur loopt alles naar behoren.
Kortom ik geloofde niet in dit systeem maar dacht voor die 289,- probeer ik het eens, mijn ervaring is dus dat ik erg tevreden ben met dit systeem.
magneet.
Dit heb ik getest met 14 magneten van 1,3 kg houdvermogen per stuk.
in een auto met boardcomputer kun je het verschil duidelijk zien dat het dus wel werkt.
Indien je wel even je computer reset van te voren en de auto 5 min eerst laat lopen.
Bij 120 km per uur verbruikte de geteste opel astra bj 2008 met cruise control 7,4 op 100 km.
Magneet erop getest weer bij 120 km per uur ook cruise controle en zelfde weg 5,8 op 100 km.
dus ervaring van mij 100% waar en geen lul verhaal.
gr Danny
Heb in mijn auto het HHO systeem watergas geplaatst, de besparing is bij mij nu rond 28% dus dat is goed te doen.
compleet systeem kost 289,- met de maf/map maar ga nu de hack-chip gebruiken dan word alles vanzelf geregeld.
ik rij nu al 7 maanden op het HHO systeem en ben zeer tevreden, zuiniger en wat meer vermogen wat ik al meteen merkte na het inbouwen.
Op de keuring geloofde ze niet hoe schoon mijn motor was door zijn uitlaatgas.
Ik heb wel zelf een kristal zoutfilter ertussen gezet om mijn egr klep schoon te houden van zout.
Het inbouwen is erg makkelijk zelf te doen en in een kleine 4 uur loopt alles naar behoren.
Kortom ik geloofde niet in dit systeem maar dacht voor die 289,- probeer ik het eens, mijn ervaring is dus dat ik erg tevreden ben met dit systeem.
magneet.
Dit heb ik getest met 14 magneten van 1,3 kg houdvermogen per stuk.
in een auto met boardcomputer kun je het verschil duidelijk zien dat het dus wel werkt.
Indien je wel even je computer reset van te voren en de auto 5 min eerst laat lopen.
Bij 120 km per uur verbruikte de geteste opel astra bj 2008 met cruise control 7,4 op 100 km.
Magneet erop getest weer bij 120 km per uur ook cruise controle en zelfde weg 5,8 op 100 km.
dus ervaring van mij 100% waar en geen lul verhaal.
gr Danny
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Ik kijk net naar fifth gear (je weet wel, hetzelfde programma als waar ze die W124 zo mishandelden) en ze testen zulke 'magische' apparaatjes.
De magneten werken niet.
Net als de andere gadgets.
Een van de apparaatjes die ze testen bleek gewoon een ledje te zijn.
Ze hebben HOH en Somender Singh niet getest maar magneten is dus sowieso BUSTED!
__________________________________________________________________________________________
Ik lees net op de w201club dat iemand ook een waterstof installatie heeft gebruikt:
http://www.w201club.nl/chip-tuning-W201?... ml#p123291
De magneten werken niet.
Net als de andere gadgets.
Een van de apparaatjes die ze testen bleek gewoon een ledje te zijn.
Ze hebben HOH en Somender Singh niet getest maar magneten is dus sowieso BUSTED!
__________________________________________________________________________________________
Ik lees net op de w201club dat iemand ook een waterstof installatie heeft gebruikt:
http://www.w201club.nl/chip-tuning-W201?... ml#p123291
Orion schreef:Nou ik heb dat zelf gemaakt destijds. Was gewoon een experiment. het werkte maar je moet dan geen RVS staven gebruiken maar titanium. Werd me te kostbaar. Die investering in dat soort experimenten is vele malen duurder dan gewoon rijden op benzine of LPG. De gemeten brandstof verschillen destijds waren te minimaal om echt over te gaan. Is ook bijna niet te meten, elke dag is anders waarin de motor zijn prestaties moet leveren. Sávonds rijden is al voor de motor beter, of in mistig weer etc. Als je dan zón installatie erop hebt moet je eigenlijk een testbank hebben onder gelijke condities.
Mijn mening is dan ook, leuk maar niet echt de oplossing. Maar dat is mijn bevinding. Je kunt beter denken aan een diesel waar je LPG bij inspuit om goedkoper te willen rijden.
-
GekkeHenkie
en een Diesel met LPG injectie misschien ook interresant
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Goed punt, daar had ik ook al eens iets over gehoord.
Dan krijg je een veel efficiëntere verbranding, en deze methode is ook nog eens beproeft.
Hier snel even een linkje.
http://www.lpginbouwstation.nl/index.php/LPG-diesel
Dan krijg je een veel efficiëntere verbranding, en deze methode is ook nog eens beproeft.
Hier snel even een linkje.
http://www.lpginbouwstation.nl/index.php/LPG-diesel