Mijn logboek van de 250D vind je hier: ***
-SK-
-
-SK-
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
-SK-
Op het mercedesforum.nl ben ik al een aantal jaren onder de naam SK, nu was het ook eens tijd om me hier aan te melden. Zoals je ziet heet ik hier -SK- aangezien je hier minimaal 3 tekens moet hebben voor je naam 
Laatst gewijzigd door Sterretje1968 op zo jan 22, 2012 12:54 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd omdat deze alleen werkt als je daar geregistreerd bent. Logboek kan je ook hier aanmaken.
Reden: Link verwijderd omdat deze alleen werkt als je daar geregistreerd bent. Logboek kan je ook hier aanmaken.
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: -SK-
Hoi Sk
Naam zou wel makkelijk wezen maar goed Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door en je kunt na de melding/regestratie van de admin je logboek starten
Groeten Sander
Naam zou wel makkelijk wezen maar goed Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen?
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door en je kunt na de melding/regestratie van de admin je logboek starten
Groeten Sander