FPTtuning

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats reactie
FPTtuning

FPTtuning

Bericht door FPTtuning »

Even voorstellen:

Ik ben "Jo'' 50 jaar, en redelijk veel benzine in het bloed.
Ben woonachtig in de Betuwe, omgeving Tiel.

Hoop op dit forum enthousiaste mensen te treffen die net als ik redelijk technisch onderlegd zijn om zo leuke(en minder leuke)ervaringen met elkaar uit te wisselen!

Ben nu al twee jaar in bezit van een Azuritblauwe E220 Elegance Automaat van 1995.
Moet eerlijk toegeven dat het meer een "Hobby" auto is ipv de dagelijkse auto.
Auto heeft veel opties, komt misschien ook om dat het een "uitloper"is. is verder geheel origineel, vind dat je er eigenlijk niets aan moet veranderen wat niet af fabriek geleverd is..
Heeft 235.000 gereden en heb de hele onderhoud historie compleet, eerste eigenaar ken ik persoonlijk.
Heb wel wat probleempjes: o,a de airco (ECC) is kapot maar dit word weer gerepareerd.

Heb natuurlijk verschillende auto's gehad (hele lijst) maar waarom dan deze die blijft boeien..
Ik denk dat mij het (bijna)onverwoestbare authentieke karakter van deze auto mij aanspreekt, dat tegendraadse, ver weg van die moderne gejaagde plastic/fantastic ontwerpen met hun moeilijke elektro die de weg-gooi maatschappij tegenwoordig produceert.
En..oja .het rijdt natuurlijk geweldig, wel wat gezapig maar dit heeft ook zijn charme.
Over dat rijden: heb een set gele Koni's op de kop weten te tikken dus ben benieuwd wat dit voor het weggedrag betekent..
Staat nu op nieuwe Conti's TS 830 dus laat die sneeuw maar komen!

Groeten,
Jo
XLWaddinxveen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door XLWaddinxveen »

Welkom op het forum Jo.

We zijn hier gek op foto's dus als je foto's (van binnen en buiten) kan plaatsen dan maak je een hoop mensen blij.

En er zijn zeker veel technische mensen op het forum (ik hoor daar niet bij btw) dus je zal ongetwijfeld veel bruikbare info via het forum opdoen maar ook andere op weg helpen.

veel plezier
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Re: FPTtuning

Bericht door Gombal »

Hoi Jo, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Mafkees

Bericht door Mafkees »

Welkom :)
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Welkom buurtgenoot. Leuk om mensen uit de regio hier te hebben
Mijn auto gaat morgen naar de spuiterij. Over 2 weken kan ik er weer mee karren. Jouw airco moet repereerbaar zijn. Het is al een r134a type.
FPTtuning

Bericht door FPTtuning »

Hier een foto van de W124
Forum 2.JPG
FPTtuning

Bericht door FPTtuning »

En nog een:
Forum.JPG
FPTtuning