Hoi Allemaal!
Na een aantal jaren in een W210 uit 2000 te hebben gereden ben ik toch weer verschut gegaan op een W124 300E.
Ik blijf het toch 1van de fijnste en beste en vertrouwde serie,s vinden wat MB ooit heeft gemaakt.
Nu had een vriend van mijn er 1 in ze garage staan en ben ik er eens een blokje mee gaan rijden,eigenlijk meer voor de grap want ik was van plan om een W211 te kopen in Januarie 2012.
Na een rit in de W124 was ik verkocht,ik was weer verliefd op het rijgedrag van een 124 en besloot deze gelijk te nemen.
Ik heb er vroeger een paar gehad,begon met een 260E,en eindigde met een E320 uit 95. 1 keer een 230CE gehad met een hark (schakel) er in,maar een 4 cylinder was niks voor mijn,zeker niet in combinatie met een hark.De CE was prachtig,almadine rood met creme leer,maar had gewoon ze motor tegen,altans voor mijn.
De 300E is in sublieme staat en onder de motorkap is het net of alles verleden week de fabriek is uit komen rollen.
Interieur is ook als nieuw op 1 dingetje na,dat ga ik zo vragen in het technische gedeelte.
Er zit ook voor 20.000 euro aan rekeningen bij aan reparatie,s en aan grote en kleine beurten,allen van Stern.
Morgen zal ik wat foto's plaatsen van de wagen. Er zit een autoradio in met van die blauwe verlichting en bluetooth en die andere ongein dus die sloop ik er snel uit en vervang ik voor een Becker,meer verander ik niet aan de auto,of ik moet een paar nieuwe orginele 8 loch velgen vinden.
Mvg,
Ton
Ton
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: Ton
Hoi Ton
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen? zijn we gek op
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Heb je ook een afbeelding van je wagen? zijn we gek op
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander