NauticbleuTE
-
NauticblueTE
NauticbleuTE
Hallo allemaal,
Nu ook officieel op dit prachtige forum!
Mijn naam is Frank. Ik rijd al een jaar of 9 met een W123 200D (eerste serie) rond. Een oer- en oer betrouwbare wagen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Een tijdje naar een combi W124 geloerd en deze 230 86-er gevonden, met wat leuke opties. Eigenlijk trok het blauwe Pulmann interieur me helemaal over de streep.
Wel even wennen aan die enorme partij onderdelen onder de motorkap. Mijn eerste lekstroom heb ik al ondervonden, en dat is toch wel even iets anders zoeken dan bij de 200D! Veel meer elektronica hier natuurlijk, en zelfs een Eberspacher standkachel aan boord.
Heerlijk ook om niet als een gek te hoeven planken bij het invoegen op de snelweg...
Die 123 moet er dus eigenlijk uit, maar laat ik dat nu niet voor elkaar krijgen.. Ik heb besloten dat ze alle twee blijven..
Tot meer!
Groeten Frank
Nu ook officieel op dit prachtige forum!
Mijn naam is Frank. Ik rijd al een jaar of 9 met een W123 200D (eerste serie) rond. Een oer- en oer betrouwbare wagen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Een tijdje naar een combi W124 geloerd en deze 230 86-er gevonden, met wat leuke opties. Eigenlijk trok het blauwe Pulmann interieur me helemaal over de streep.
Wel even wennen aan die enorme partij onderdelen onder de motorkap. Mijn eerste lekstroom heb ik al ondervonden, en dat is toch wel even iets anders zoeken dan bij de 200D! Veel meer elektronica hier natuurlijk, en zelfs een Eberspacher standkachel aan boord.
Heerlijk ook om niet als een gek te hoeven planken bij het invoegen op de snelweg...
Die 123 moet er dus eigenlijk uit, maar laat ik dat nu niet voor elkaar krijgen.. Ik heb besloten dat ze alle twee blijven..
Tot meer!
Groeten Frank
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: NauticbleuTE
Hoi Frank, welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Hallo Frank
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
------
TIP: klik eens op "gebruikerspaneel" (bovenin links), daar kan je b.v. je verjaardag en woonplaats invullen maar ook je eigen foruminstellingen wijzigen.
Lees ook de forumregels even door.
Groeten Sander
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
welkom! wow, echt super mooi dat velours..!
-
Nachtreiziger
Hallo Frank,
Heb je misschien nog een paar fotootjes meer ben wel nieuwsgierig naar de hele auto ! Eerste foto ziet er zeer netjes uit
Of kom anders ook naar de meeting in februari
Mvrgrt Hans
Heb je misschien nog een paar fotootjes meer ben wel nieuwsgierig naar de hele auto ! Eerste foto ziet er zeer netjes uit
Of kom anders ook naar de meeting in februari
Mvrgrt Hans
-
NauticblueTE
Dank voor het compliment!
Hierbij nog wat plaatjes...
Voor de versnellingspook zit een knop, met een zwarte rubber rand eromheen. Deze is op de foto net zichtbaar.
Ik heb geen idee waar deze voor dient. Indrukken leidt tot niets, waar zou ie voor kunnen zijn?
Groeten Frank
Hierbij nog wat plaatjes...
Voor de versnellingspook zit een knop, met een zwarte rubber rand eromheen. Deze is op de foto net zichtbaar.
Ik heb geen idee waar deze voor dient. Indrukken leidt tot niets, waar zou ie voor kunnen zijn?
Groeten Frank
- Bijlagen
-
- Interieur achter.JPG (118.36 KiB) 886 keer bekeken
-
- Interieur.JPG (105.91 KiB) 886 keer bekeken
-
- Achterkant.JPG (138.25 KiB) 886 keer bekeken
-
- Voorkant.jpg (175.5 KiB) 886 keer bekeken
-
Rob300
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rob
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: Ouder
- LPG: Ja
foto is niet te zien..... op de kleine foto staat n knopje dat niet origineel MB is...... misschien een anti-stress-knopje?