klok ermee gestopt
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
klok ermee gestopt
Hallo de volgende vraag mijn (tijd)klok is er na 25 jaar mee gestopt iemand een tip wat de oorzaak kan zijn ?? de zekeringen zijn goed alles werkt voor de rest . ik denk dat hij kapot is .Is de klok los van de rest in de tellerklok te vervangen?? groet R
-
E300
Re: klok ermee gestopt
aan de achter kant zit 1 platte stekkertje met 1 draadje, dat is de + draad voor de klok.
Anders is de klok echt stuk, deze is zo te vervangen.
Groet, John
Anders is de klok echt stuk, deze is zo te vervangen.
Groet, John
-
Johan1970
Re: klok ermee gestopt
mischien hoort het wel zo , ze zeggen niet voor niks dat een Mercedes een tijdloze auto is .
bij de mijne staat de tijd ook af en toe stil , kan zelf ook nog niet vinden wat het is .
dus als iemande een tip heeft
bij de mijne staat de tijd ook af en toe stil , kan zelf ook nog niet vinden wat het is .
dus als iemande een tip heeft
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Berichten: 1399
- Lid geworden op: za aug 28, 2010 6:48 pm
- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: klok ermee gestopt
waarschijnlijk de condensator kapot
kost een paar kwartjes bij de electronica handel.
groet martin
kost een paar kwartjes bij de electronica handel.
groet martin
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Berichten: 515
- Lid geworden op: za jan 23, 2010 3:19 pm
- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Locatie: Achterhoek
Re: klok ermee gestopt
Hey,
Mijn klok heeft ook zo zijn kuren, maar dat was 2 maand geleden zo.
Sinds dien heb ik er niets aan gedaan, behalve constant op tijd zetten.
En nu doet hij dus alweer een hele tijd normaal en strak optijd
Succes!!
Gr Carel
Mijn klok heeft ook zo zijn kuren, maar dat was 2 maand geleden zo.
Sinds dien heb ik er niets aan gedaan, behalve constant op tijd zetten.
En nu doet hij dus alweer een hele tijd normaal en strak optijd
Succes!!
Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: klok ermee gestopt
Hallo mede forumleden.
Ik heb een klok te koop met nieuw binnenwerk en nieuwe wijzers. Mooi diep oranje.
Door mis verstand af moeten nemen, want ik had er al een gevonden.
Heeft mij 50Ôé¼ gekost . Dit wil ik er ook voor hebben.
gr Schiedam-ster
Ik heb een klok te koop met nieuw binnenwerk en nieuwe wijzers. Mooi diep oranje.
Door mis verstand af moeten nemen, want ik had er al een gevonden.
Heeft mij 50Ôé¼ gekost . Dit wil ik er ook voor hebben.
gr Schiedam-ster
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Re: klok ermee gestopt
Hallo Schiedam-ster ik laat het eerst even zo ,ik ga binnenkort op vakantie heb eerst even een los klokje in de auto gehangen en zie later wel verder groet R
