klok ermee gestopt

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rocky
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
Roepnaam: rocky
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
Locatie: Friesland

klok ermee gestopt

Bericht door Rocky »

Hallo de volgende vraag mijn (tijd)klok is er na 25 jaar mee gestopt iemand een tip wat de oorzaak kan zijn ?? de zekeringen zijn goed alles werkt voor de rest . ik denk dat hij kapot is .Is de klok los van de rest in de tellerklok te vervangen?? groet R
E300

Re: klok ermee gestopt

Bericht door E300 »

aan de achter kant zit 1 platte stekkertje met 1 draadje, dat is de + draad voor de klok.

Anders is de klok echt stuk, deze is zo te vervangen.

Groet, John
Johan1970

Re: klok ermee gestopt

Bericht door Johan1970 »

mischien hoort het wel zo , ze zeggen niet voor niks dat een Mercedes een tijdloze auto is .
bij de mijne staat de tijd ook af en toe stil , kan zelf ook nog niet vinden wat het is .
dus als iemande een tip heeft
Gebruikersavatar
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 1399
Lid geworden op: za aug 28, 2010 6:48 pm
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: klok ermee gestopt

Bericht door Verstappen »

waarschijnlijk de condensator kapot
kost een paar kwartjes bij de electronica handel.

groet martin
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
Gebruikersavatar
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 515
Lid geworden op: za jan 23, 2010 3:19 pm
Roepnaam: Carel
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Locatie: Achterhoek

Re: klok ermee gestopt

Bericht door Merceders200D »

Hey,

Mijn klok heeft ook zo zijn kuren, maar dat was 2 maand geleden zo.
Sinds dien heb ik er niets aan gedaan, behalve constant op tijd zetten.
En nu doet hij dus alweer een hele tijd normaal en strak optijd ;)

Succes!!

Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
Gebruikersavatar
Schiedam-ster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: klok ermee gestopt

Bericht door Schiedam-ster »

Hallo mede forumleden.
Ik heb een klok te koop met nieuw binnenwerk en nieuwe wijzers. Mooi diep oranje.
Door mis verstand af moeten nemen, want ik had er al een gevonden.
Heeft mij 50Ôé¼ gekost . Dit wil ik er ook voor hebben.

gr Schiedam-ster
Gebruikersavatar
Rocky
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
Roepnaam: rocky
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
Locatie: Friesland

Re: klok ermee gestopt

Bericht door Rocky »

Hallo Schiedam-ster ik laat het eerst even zo ,ik ga binnenkort op vakantie heb eerst even een los klokje in de auto gehangen en zie later wel verder groet R
Plaats reactie