BryanW124

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Sterretje1968
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Rene
Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: BryanW124

Bericht door Sterretje1968 »

Nog 1 maand, sterkte met wachten en succes. :)
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
EmileW124
Silver Boarder
Silver Boarder
Roepnaam: Emile
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: CL500 AMG 2003
VW Passat variant 2011

Bericht door EmileW124 »

BryanW124 schreef:onnodige quote

Succes Bryan :!:
Stichting: W-series tegen Kanker
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
BryanW124

Bericht door BryanW124 »

Het is zover! Het feest is begonnen! Ik heb mijn rijbewijs gehaald en rij al een week rond in de W124! :D
Het is fantastisch om er mee rond te rijden. Hij rijdt als een zonnetje. Heerlijk rustig door de automaat. :)
Afgelopen zondag een klein fotoshootje gedaan met een W123 230E van een vriend van me. Jawel, hij is ook 18 en rijdt ook al in een Mercedes. Feit is alleen dat hij een stuk meer Mercedes-liefhebber is dan ik :P Zal de foto's zo snel mogelijk hier plaatsen.
Loekaaz

Bericht door Loekaaz »

gefeliciteerd jonge!

zeker mooie beginnersauto. Ik begon 2,5 jaar geleden ook al lekker; een '91 Ford (Aus) Falcon 3.9 6-cil.-lijn op mijn reis door Australië... mooi apparaat maar zo moe en gammel als het maar kon...

iig veel plezier toegewenst!

gr, Lucas
Sterretje1968
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Rene
Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee

Bericht door Sterretje1968 »

Gefeliciteerd met je rijbewijs en geniet van je Benz.
Groetjes, Rene.

I'm not weird, I'm a Limited Edition. :lol:
EricH
Silver Boarder
Silver Boarder
Roepnaam: Eric
Type wagen: E320 Cabriolet
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens.: C123 300CD 1983
S203 C180 T 2004
S211 E280 T 2007

Bericht door EricH »

BryanW124 schreef:... Onze monteur heeft ons aangeraden eerst een keertje een grote afstand te gaan rijden met de auto. Zodat alles eens warm is geworden. Daarna gaat de wagen naar hem en krijgt ie een beurtje. ...

Hallo Brian,
Mooie auto! Zelf had ik ook al een auto voordat ik mijn rijbewijs had: een B-Kadett. Pas na ook nog een Ascona en Manta gehad te hebben, reed ik voor het eerst in een MB W114, een 340.6, uit 1976 meen ik, en was meteen verkocht.

Over wat je monteur zegt vraag ik me af of dat het beste is dat je kunt doen. Ik heb ooit ook een oude Simca gehad, die had ook een poos stil gestaan en de garage vertelde dat die nieuwe olie nodig had. Ik dacht dat komt wel goed. Niet dus, na 3 keer gereden te hebben met die auto was de motor overleden.
Is het niet beter om, voordat je ├╝berhaupt gaat rijden, er nieuwe olie er in te doen, dan een paar behoorlijke afstanden te rijden, en vervolgens nog een keer nieuwe olie? Overdrijf ik nou? Wat vinden anderen hier van?
Groet,
Eric
Arjan73

Bericht door Arjan73 »

Heren,
een grote afstand en goed warm zijn natuurlijk relative begrippen.
met de buiten temp van vandaag is het na 10 km al zweten lol
gewoon snel verversen lijkt me en na een paar duizend gewoon nog een keer om zeker te zijn.

je eerste auto een W124 pffffffff das ff wat anders dan mijn R5 in die jaren smile
geniet er van bryan
gr Arjan
Plaats reactie