Hoi allemaal, ik heb gister een mooie (althans ik moet hem nog ophalen) W124 230CE gekocht / gewonnen op een veiling.
Altijd een risico uiteraard en het is altijd een risico natuurlijk zo'n veiling, maar jah, ik zag hem, werd verliefd en kon het verlangen niet weerstaan.
Veel KM maar de motor kon gestart worden ik hoop hem de komende jaren kan maken tot een plaatje.
bijgevoegd wat plaatjes van de veilingsite.
dfg
-
archivarius
- Erelid

- Roepnaam: Nan
- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Re: dfg
Welkom op het forum Douwe!
Fraaie C124, nog strak in de lak en geen roestvorming zo te zien. Ik heb er zelf ook een
Veel kilometers zegt niets, alles draait om goed en regulier onderhoud. Uiteraard met 'das beste oder nichts'. Mijn coup├® tikte vanochtend de 379.000 km aan. Rijdt nog steeds heerlijk.
Tenslotte, alles wat je ooit over de W124 wilde weten maar nooit durfde te vragen vind je in dit topic:
http://www.w124club.nl/instructieboekje ... 17345.html
Veel plezier en veilige km's toegewenst!
Groeten,
Nan.
Fraaie C124, nog strak in de lak en geen roestvorming zo te zien. Ik heb er zelf ook een
Tenslotte, alles wat je ooit over de W124 wilde weten maar nooit durfde te vragen vind je in dit topic:
http://www.w124club.nl/instructieboekje ... 17345.html
Veel plezier en veilige km's toegewenst!
Groeten,
Nan.
Over smaak valt wel degelijk te twisten, over kwaliteit niet.
-
Harolds
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Harold
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes C220 CDI 2011
Volvo v70 2.5 10v, 1998, het hondenhok
Welkom.
Leuk te zien dat je de ballen hebt om een auto op een veiling te kopen. Persoonlijk zou ik ook wel eens willen proberen, maar nooit gedurfd.
Benieuwd hoe hij is en bevalt.
Ziet er iig netjes uit.
Veel plezier en veilige kilometers toegewenst.
Leuk te zien dat je de ballen hebt om een auto op een veiling te kopen. Persoonlijk zou ik ook wel eens willen proberen, maar nooit gedurfd.
Benieuwd hoe hij is en bevalt.
Ziet er iig netjes uit.
Veel plezier en veilige kilometers toegewenst.
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Hallo DFG ook welkom van mij en hij ziet er mooi uit je coupe hopen dat je er veel plezier van zult hebben 
Mensen met verstand rijden Mercedes