Ik ken de eigenaar, hij heeft deze auto geërfd van zijn vader.
Opties:
- 4 elektrische ramen
- handmatige airco
- tempomat
- zwart lederen bekleding
En...een standkachel
Groeten,
Nan.

Holtkamper...ik moest 'm ff Googlen Roel want al dat 'sleurhutspul' zegt me werkelijk niets. En ik heb, en passant, ook even naar de prijzen gekeken. OMG...wát een bedragen!RJB schreef:Mooie spots!
Ik zag afgelopen dinsdag rond het middaguur op de A31 bij Langres in Frankrijk (Route de Soleil) een hele gave combi naar het zuiden rijden. Het was een blauw/zwarte W124 met een groene Holtkamper erachter.
Opvallend wat zoÔÇÖn combi had ik nog nooit gezien en van beide (auto/vouwwagen) ben ik fan.
Wij reden na twee weken kamperen weer naar huis. Ook met een Holtkamper maar dan met een V8 diesel er voor:

Dan heb je geluk gehad Roel want in Nederland mag je met een 'anhanger' maximaal 90 km/u, mits gewicht lager is dan 3500 kg. Boven de 3500 kg zelfs maar 80 km/u. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... de-snelwegRJB schreef:Met een gezin 2 weken in een stationwagen slapenzie je het voor je?
Heb vanaf mÔÇÖn 5e jaar altijd met mÔÇÖn ouders in een Holtkamper gekampeerd.
Ik kocht deze Holtkamper Cocoon XL Offroad in 2010 nieuw. Ideaal met kids. Staat in een paar minuten, licht ├®n waardevast. Ligt als een blok achter de auto, we rijden meestal 160-170 km/h op de cruisecontrol.
Back in topic.

Yep, en een paar dagen geleden weer glansrijk door de keuring met 530.000 op de teller.RJB schreef:Daar heb je zeker een punt. Ik zag hier op het forum laatst een foto van jouw zilverkleurige S124. Erg mooi!
Groet, Roel