maxzeiler
-
maxzeiler
maxzeiler
Beste medeforummers. Mijn naam is Max Zeiler en woon in Soest. Op zoek naar een W124 want representatief, aardig aanbod en ruim. Laatste is prettig als je het gezin(netje) in een keer wilt verplaatsen met zeiltassen, buggy en boodschappen voor een weekendje boot. We gaan er naar schatting 10k per jaar mee rijden. Andere auto's op de short-list zijn de dikke Zweed 240/245 of de jullie bekende 190-serie. Ik orienteer me hier op 200D-s en hou ook wat andere fora in de gaten om ervaringen van andere gebruikers mee te laten wegen bij de uiteindelijke keuze. Laat jullie dat natuurlijk weten te zijner tijd!
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: maxzeiler
Hoi Max, welkom hier en veel plezier op het forum en succes met je zoektocht!
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
-
PCC124
Ik heb een V40 gehad (goede auto), en toen ik eens MB wilde proberen ook naar een MB190 gekeken.
Ik zou zeggen: zorg dat je een profritje kan maken en voel het verschil tussen een 190 en een 200/250/300. Daarna spreek ik je wel weer. Ik was in ieder geval er duidelijk overuit: ik vind de 190 niet rijden als een MB. Te klein, te karakterloos, niet zo comfortabel als verwacht.
Eens in een 200 gereden en ik was er helemaal weg van. Wel goed uitkijken!!(=veel bekijken)
succes!
R
Ik zou zeggen: zorg dat je een profritje kan maken en voel het verschil tussen een 190 en een 200/250/300. Daarna spreek ik je wel weer. Ik was in ieder geval er duidelijk overuit: ik vind de 190 niet rijden als een MB. Te klein, te karakterloos, niet zo comfortabel als verwacht.
Eens in een 200 gereden en ik was er helemaal weg van. Wel goed uitkijken!!(=veel bekijken)
succes!
R
- Youpy
- Platinum Boarder

- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1986
Ik heb ook al vaker gehoord dat een W124 stukken beter
rijdt dan een W201 (190).
Hier een paar aankooptips