en lekker de auto naar jou zin maken
Schuur
-
Xaninho
- Expert Boarder

- Berichten: 108
- Lid geworden op: za dec 27, 2008 10:42 am
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Locatie: Den Haag
Re: E500
Mooie auto toch? Als je de auto hebt om zelf in te rijden heb je er meer plezier van als je hem aanpast naar je eigen smaak. De originele 16 inch 8-gaats velgen vind ik persoonlijk niet de mooiste onder een E500. Onder zo'n dikke auto hoort een dikke breedset van minstens 18 inch.
-
Schuur
Re: E500
dat vind ik dus ook , ok origineel zal m meer waard zijn maar als ik dan hier een bod krijg van '5000' euro ....
onderhand ga ik hem eens goed onder handen pakken en volledig spuiten . terug zwart en zwarte grille en een dikke klassieke velg er op . AMG of lorrinsser breedset en zwarte ramen . moet een maffia bak worden haha
onderhand ga ik hem eens goed onder handen pakken en volledig spuiten . terug zwart en zwarte grille en een dikke klassieke velg er op . AMG of lorrinsser breedset en zwarte ramen . moet een maffia bak worden haha
-
Bram Jansen
Re: Schuur
Voorstel topics zijn bedoelt als hieronder omschreven. Omdat het in dit topic meer over de waarde van de auto van Schuur gaat zal ik dit topic sluiten. Voor prijzen van auto's en types staan andere rubrieken ter beschikking.
En mogelijk onnodig te vermelden dat wij hier een forum hebben van Liefhebbers!!
Voorstellen:
Het is beschaafd om jezelf even voor te stellen als je nieuw bent op het forum. ( even voorstellen )
Open een nieuw topic met als titel je forumnaam en vertel wat over jezelf en hoe je aan je W124 bent gekomen.
LET OP!!! Je voorsteltopic is ALLEEN bedoeld om jezelf voor te stellen, dus GEEN vragen stellen in dat topic, daarvoor heb je de rest van het forum.
Foto('s) van je W124/andere wagens wordt erg op prijs gesteld.
Zorg ook dat je profiel in orde is.
Roepnaam en woonplaats/provincie worden erg op prijs gesteld.
En mogelijk onnodig te vermelden dat wij hier een forum hebben van Liefhebbers!!
Voorstellen:
Het is beschaafd om jezelf even voor te stellen als je nieuw bent op het forum. ( even voorstellen )
Open een nieuw topic met als titel je forumnaam en vertel wat over jezelf en hoe je aan je W124 bent gekomen.
LET OP!!! Je voorsteltopic is ALLEEN bedoeld om jezelf voor te stellen, dus GEEN vragen stellen in dat topic, daarvoor heb je de rest van het forum.
Foto('s) van je W124/andere wagens wordt erg op prijs gesteld.
Zorg ook dat je profiel in orde is.
Roepnaam en woonplaats/provincie worden erg op prijs gesteld.
