Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Hallo alle Benz Drivers, ik kijk al een hele tijd mee op dit geweldige Forum ben zelf ook hellemaal gak van mn Benz 250 Diesel van 1986 die ik op dit moment totaal heb gestript, foto's volgen spoedig. Ik woon op de Veluwe Voorthuizen en het is hier geweldig zeker om te rijden ik ben zelf Veehouder, 40 jaar en mijn grootste Hobby is toch echt de Watersport. m'n wagen komt echter op de 2e plaats ik heb een Dodge 2500 Ram pickup en mijn Benz 250 voor de hobby erbij maar mocht er nog iemand iets zoeken omtrend boten fff een pm-tje Er rijden hier in Voorthuizen veel W124 ers m'n Broer rijd er ook een super lachen altijd. Groeten vanuit Voorthuizen.
Bijlagen
Meer foto's probeer ik bij projecten
Laatst gewijzigd door bert250d op wo jan 26, 2011 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
____________________________________________________________________________ M E R C E D E S - B E N Z 300TE ____________________________________________________________________________