Hallo,
Mijn naam is Wim en ik ben eigenaar van een '93-er E320T, waarmee ik momenteel volop bezig ben om hem in oude staat te herstellen.
Dit houdt in dat op dit moment de ruitenwisser, kachelmotor, het stuur, de kachelbediening, cruise control, tellerbak, etc. allemaal in m'n gang liggen te wachten tot ik alles heb nagelopen zodat het weer gemonteerd kan worden. Hoe dat verder gaat zal ik in het geschikte topic plaatsen.
In elk geval heb ik gemerkt dat het verrekte handig om informatie met elkaar te delen, voor alle onverwachte / vervelende / dure zaken die je tegen het lijf loopt tijdens het sleutelen, dus ik draag graag mijn steentje bij.
Hier een paar foto's van de auto zoals hij eruit zag toen ik hem kocht (en hoe hij er weer uit moet komen te zien):
willemse81
-
willemse81
willemse81
Laatst gewijzigd door willemse81 op za jan 15, 2011 1:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: willemse81
Welkom hier en veel plezier op het forum en van je Benz!
En je hebt gelijk, hoe meer nuttige info we allemaal delen, hoe slimmer we allemaal worden
En je hebt gelijk, hoe meer nuttige info we allemaal delen, hoe slimmer we allemaal worden
-
pand3m0nium
Herkenbaar om zooi, vaak al gedemonteerd, ergens te hebben liggen in bijvoorbeeld de gang. Natuurlijk in de demonteer volgorde zodat jij precies weet wat je wanneer waarop moet schroeven. Deste vervelender is als je vrouw eea dan opruimd.
Succes. Het is een mooi apparaat om aan te mogen klussen.
Succes. Het is een mooi apparaat om aan te mogen klussen.
-
Zoert
pand3m0nium schreef:Deste vervelender is als je vrouw eea dan opruimd.![]()
Die krijgt billenkoek als ze in mijn sleuteldomein komt...
Alleen toegang met een bakkie koffie, anders deruit blijven.
Ik houd van chaos, maar heb daar dan wel weer orde in.
Als een maatje van mij langs is geweest om te klussen ben ik een week lang alles kwijt!!
- Heftrucker
- Beheerder

- Roepnaam: Frans
- Type wagen: E300T Turbodiesel
- Bouwjaar: 1984
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 500SEL
Welkom en veel plezier op ons forum.
Groeten van Frans.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
Advies via PM wordt niet meer verstrekt. Voor vragen gebruik het forum!
Zet geen chassisnummers in de berichten op het forum, maar stuur die per PM.
-
willemse81
Foto's geplaatst, met een beetje mazzel komt vandaag het ontbrekende onderdeel van de kachelmotor binnen (ophangbeugel bleek net anders te zijn dan de oude...), zodat ik verder kan met sleutelen.
Ik heb gelukkig geen last van een vrouw / vriendin momenteel
, anders zou er inderdaad regelmatig ruzie worden gemaakt over onderdelen in de gang, op het aanrecht, op de eettafel, in de kasten, enz. enz...
Ik heb gelukkig geen last van een vrouw / vriendin momenteel