Mercedes Benz Gallery in Parijs

Praten/kletsen over andere dingen in het leven
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Beste forumleden,

ik ben terug van mijn vakantie in Parijs. Hoogtepunt van mijn bezoek was toch wel het bezoek aan de Gallery van Mercedes Benz aan de Avenue des Champs Elysees.
Aan de hand van foto's wil ik jullie meenemen door de Gallery. Soms met een korte toelichting erbij. Veel plezier met kijken naar mijn foto's.
Bijlagen
SAM_0231.JPG
Gebruikersavatar
Merceders200D
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 515
Lid geworden op: za jan 23, 2010 3:19 pm
Roepnaam: Carel
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Locatie: Achterhoek

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Merceders200D »

Ik zie maar 1 foto :(
''Keep on chooglin'' !!!!
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

:D Ik heb het weer naar mijn zin door die foto's :D
Laatst gewijzigd door Qbuik op di jan 11, 2011 6:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

De Gallery is erg strak vormgegeven.
Bijlagen
SAM_0230.JPG
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Raar.......upload blijft foto's weigeren. Vanavond met andere pc proberen. Sorry.
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Gombal »

Weet niet hoe groot je andere foto's zijn maar 2 megabyte is max grootte, die je wel geplaatst hebt waren 1,1 en 0,8 dus die zijn geen probleem. Ook pixelgrootte zou dan geen probleem mogen zijn (2358 en 2347 van geplaatste foto's).Weet zo uit mijn hoofd niet de max pixelgrootte.
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Binnen was er kerstversiering. Onder de boom stonden kleine Mercedesjes met kado's voor de allerkleinste Mercedes-fans
Bijlagen
SAM_0214.JPG
SAM_0215.JPG
SAM_0218.JPG
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Maar er was ook veel leuks te koop voor grote jongens!
Die S-klasse is wel erg mooi........maar kan niet tippen aan onze W124'ers.
Bijlagen
SAM_0228.JPG
SAM_0227.JPG
SAM_0219.JPG
Gebruikersavatar
Schiedam-ster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Schiedam-ster »

Mooi Q buik.
Blijft leuk speelgoed h├® alles met een ster.
Mooie foto's en wat een mooi straatnaam bord.
Gaan samen ook nog eens kijken daar.
gr Schiedam-ster
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Detail van de lichtmetalen velgen waarop de 'S' staat
Bijlagen
SAM_0225.JPG
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Nog een paar schone modellen......
Bijlagen
SAM_0124.JPG
SAM_0125.JPG
SAM_0212 samen kopie.jpg
Laatst gewijzigd door Qbuik op do jan 13, 2011 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Txs Arjen, bestandsgrootte aangepast en werkt perfect.


Schiedam-ster......moeten we zeker gaan doen. Gezellig! Maar dan wel natuurlijk voor de kick met de Benz over de Avenue de Champs Elysee rijden!!
:D
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

En heel-heel veel souvenirs te koop.....
Bijlagen
SAM_0217.JPG
SAM_0223.JPG
SAM_0224.jpg
Laatst gewijzigd door Qbuik op wo jan 12, 2011 8:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

En 's avonds als de lichtjes aangaan.........., komt iedereen tot bezinning en rollen de echte wijsheden over de Champs de Elysee!
Bijlagen
SAM_0126.JPG
SAM_0127.JPG
SAM_0122.JPG
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Sommige mensen hebben er wel erg veel voor over om de volgende dag weer als eerste bezoeker te mogen binnenlopen.
Bijlagen
SAM_0128c.JPG
Gebruikersavatar
Pena
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 872
Lid geworden op: wo sep 08, 2010 11:36 am
Type wagen: 250D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W126 300SD 1981 aut.
W124 300D 1986
Locatie: Delft

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Pena »

;)

Mooi Q 8-)
Herman
250D
300D
Gebruikersavatar
Gombal
Erelid
Erelid
Berichten: 5424
Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Locatie: Zeeland

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Gombal »

Graag gedaan en mooie plaatjes!
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

:D Graag gedaan! ;)

Ben helaas wel met de Thalys geweest. De 19e ga ik er weer naar Parijs, maar dan wel in mijn Benz. Heb echt zin in die rit. Ik blijf er dan een paar dagen.
Mijn plan is om de Benz in de buurt van enkele topattracties (Arc de Triomphe, Eiffeltoren of langs de Seine) te zetten en daar een paar wonderschone kiekjes van de auto te schieten.
Als ik terug ben hoop ik ze met jullie te delen.

En dan op naar de nieuwjaarsbijeenkomst bij de SS Rotterdam :!: Lijkt me waanzinnig leuk.
Gebruikersavatar
Qbuik
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Qbuik »

Nog 1 dan..................... gevonden in de oude doos.........

Iets minder mooi dan de TV-reklame, maar toch een ode aan 125 jaar Mercedes?

Benz-grtz Qbuik :D
Bijlagen
SDC11259.JPG
Carlo van Erp

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Bericht door Carlo van Erp »

Mooie foto's. Een heel museum. En niet 1 W124... :?

Carlo :ugeek:
Plaats reactie