Mercedes Benz Gallery in Parijs
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Mercedes Benz Gallery in Parijs
Beste forumleden,
ik ben terug van mijn vakantie in Parijs. Hoogtepunt van mijn bezoek was toch wel het bezoek aan de Gallery van Mercedes Benz aan de Avenue des Champs Elysees.
Aan de hand van foto's wil ik jullie meenemen door de Gallery. Soms met een korte toelichting erbij. Veel plezier met kijken naar mijn foto's.
ik ben terug van mijn vakantie in Parijs. Hoogtepunt van mijn bezoek was toch wel het bezoek aan de Gallery van Mercedes Benz aan de Avenue des Champs Elysees.
Aan de hand van foto's wil ik jullie meenemen door de Gallery. Soms met een korte toelichting erbij. Veel plezier met kijken naar mijn foto's.
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Berichten: 515
- Lid geworden op: za jan 23, 2010 3:19 pm
- Roepnaam: Carel
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Locatie: Achterhoek
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Laatst gewijzigd door Qbuik op di jan 11, 2011 6:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Raar.......upload blijft foto's weigeren. Vanavond met andere pc proberen. Sorry.
- Gombal
- Erelid

- Berichten: 5424
- Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
- Locatie: Zeeland
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Weet niet hoe groot je andere foto's zijn maar 2 megabyte is max grootte, die je wel geplaatst hebt waren 1,1 en 0,8 dus die zijn geen probleem. Ook pixelgrootte zou dan geen probleem mogen zijn (2358 en 2347 van geplaatste foto's).Weet zo uit mijn hoofd niet de max pixelgrootte.
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Binnen was er kerstversiering. Onder de boom stonden kleine Mercedesjes met kado's voor de allerkleinste Mercedes-fans
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Maar er was ook veel leuks te koop voor grote jongens!
Die S-klasse is wel erg mooi........maar kan niet tippen aan onze W124'ers.
Die S-klasse is wel erg mooi........maar kan niet tippen aan onze W124'ers.
- Schiedam-ster
- Junior Boarder

- Berichten: 26
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 8:14 pm
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Mooi Q buik.
Blijft leuk speelgoed h├® alles met een ster.
Mooie foto's en wat een mooi straatnaam bord.
Gaan samen ook nog eens kijken daar.
gr Schiedam-ster
Blijft leuk speelgoed h├® alles met een ster.
Mooie foto's en wat een mooi straatnaam bord.
Gaan samen ook nog eens kijken daar.
gr Schiedam-ster
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Nog een paar schone modellen......
Laatst gewijzigd door Qbuik op do jan 13, 2011 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Txs Arjen, bestandsgrootte aangepast en werkt perfect.
Schiedam-ster......moeten we zeker gaan doen. Gezellig! Maar dan wel natuurlijk voor de kick met de Benz over de Avenue de Champs Elysee rijden!!

Schiedam-ster......moeten we zeker gaan doen. Gezellig! Maar dan wel natuurlijk voor de kick met de Benz over de Avenue de Champs Elysee rijden!!
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
En heel-heel veel souvenirs te koop.....
Laatst gewijzigd door Qbuik op wo jan 12, 2011 8:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
En 's avonds als de lichtjes aangaan.........., komt iedereen tot bezinning en rollen de echte wijsheden over de Champs de Elysee!
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Sommige mensen hebben er wel erg veel voor over om de volgende dag weer als eerste bezoeker te mogen binnenlopen.
- Gombal
- Erelid

- Berichten: 5424
- Lid geworden op: vr dec 11, 2009 9:26 pm
- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
- Locatie: Zeeland
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Graag gedaan en mooie plaatjes!
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Ben helaas wel met de Thalys geweest. De 19e ga ik er weer naar Parijs, maar dan wel in mijn Benz. Heb echt zin in die rit. Ik blijf er dan een paar dagen.
Mijn plan is om de Benz in de buurt van enkele topattracties (Arc de Triomphe, Eiffeltoren of langs de Seine) te zetten en daar een paar wonderschone kiekjes van de auto te schieten.
Als ik terug ben hoop ik ze met jullie te delen.
En dan op naar de nieuwjaarsbijeenkomst bij de SS Rotterdam
- Qbuik
- Expert Boarder

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo nov 07, 2010 9:13 am
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Nog 1 dan..................... gevonden in de oude doos.........
Iets minder mooi dan de TV-reklame, maar toch een ode aan 125 jaar Mercedes?
Benz-grtz Qbuik
Iets minder mooi dan de TV-reklame, maar toch een ode aan 125 jaar Mercedes?
Benz-grtz Qbuik
-
Carlo van Erp
Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Mooie foto's. Een heel museum. En niet 1 W124...
Carlo
Carlo


