Ja hoor , loop ik vandaag naar de 300D automaat en wat zie ik,,,,,,,,,,,, ster kompleet incl mechanisme in de gril er totaal uitgehaald.
Dus niet afgebroken maar in zijn geheel er uit getrokken.
Dus W124 vrienden , pak de honkbalknuppels maar vast en dan gaan we even speurwerk doen tot we de daders te pakken hebben en dan gaan we een partijtje effectief honkballen.
Echt ik ben dit gedrag zo zat , als ik ze op heterdaad kon besluipen zou ik hoe groot breed of hoe sterk ze ook zijn totaal in elkaar timmeren.
En reken maar , ik doe het.
Dan komt er een partijtje ( eigen ontwikkelde ) free fighting tevoorschijn waar men van kan smullen met 100% goed resultaat.
Waarom zelf ontwikkelde stijl ?
Omdat men geen officieele vechtsport mag gebruiken in het openbaar buiten de sportschool.
Dus daarom een verassende mix met al datgene waarmee je iemand echt flink kunt beschadigen op een net iets anders uitgevoerde en nog veel effectievere manier zodat er niets volgens de vechtsportnormen is uitgevoerd.
Waarom?
Het gaat niet om het geld dat ik uit moet geven voor een andere ster , maar om de moedwillige daad/beschadiging die de daders hebben aangericht.
Men moet gewoon van andermans spullen afblijven, punt.