Er zijn 25 resultaten gevonden

door Schiedam-ster
do mei 02, 2013 10:59 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: Behoud de oldtimervrijstelling! Schrijf je hier in.
Reacties: 15
Weergaves: 3211

Re: Behoud de oldtimervrijstelling! Schrijf je hier in.

De stand loopt wat achter op de site.
Is van 1300 uur . Ben wel benieuwd wat het nu is.
mooi werk en succes. :D :D
door Schiedam-ster
di apr 30, 2013 4:43 pm
Forum: Techniek
Onderwerp: ombouwen 5 bak naar automaat
Reacties: 4
Weergaves: 771

ombouwen 5 bak naar automaat

Wie weet een goed adres om een 250D handbak 5 versn.1986, om te bouwen naar automaat .lees dat het het makkelijkst is met een donor auto. Mij maakt het niet uit hoe, als het maar goed is.
grts schiedam-ster
door Schiedam-ster
za apr 27, 2013 1:40 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: Poll: Wat doe je wanneer MRB voor je W124?
Reacties: 68
Weergaves: 11725

Re: Poll: Wat doe je wanneer MRB voor je W124?

ik verhoog mijn hypotheek met 13 x1340 euro en ga de rente aftrekken van de belasting.
Kost het de overheid toch geld. Met de rente die ik nog krijg op een spaarrekening betaal k mijn deel van de hypotheek rente.
Zwalkbeleid !!!
door Schiedam-ster
zo jul 29, 2012 10:46 am
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Schiedam-ster
Reacties: 12
Weergaves: 1230

Re: schiedam-ster

Na twee jaar heerlijk rijden nog steeds de trotse eigenaar van deze mooie Benz.

Wat een geweldige auto is de W124 !! Pure klasse

gr Schiedam-ster
door Schiedam-ster
za jul 16, 2011 4:32 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: klok ermee gestopt
Reacties: 6
Weergaves: 1431

Re: klok ermee gestopt

Hallo mede forumleden.
Ik heb een klok te koop met nieuw binnenwerk en nieuwe wijzers. Mooi diep oranje.
Door mis verstand af moeten nemen, want ik had er al een gevonden.
Heeft mij 50Ôé¼ gekost . Dit wil ik er ook voor hebben.

gr Schiedam-ster
door Schiedam-ster
wo mar 09, 2011 10:36 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Reacties: 65
Weergaves: 14170

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Ha Q buik,
Wakker worden !!!! je gaat nu wel heel erg ver in je dromen.
Het spijt me voor je maar ik denk dat deze droom geen werkelijkheid gaat worden.
Misschien heeft de waarzegster het fout gezien en wordt het andersom.
Vind ik een beter plan.............

Sweet dreams, groet Schiedam-ster
door Schiedam-ster
do mar 03, 2011 11:31 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Reacties: 65
Weergaves: 14170

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

:D
Ha Qbuik.
Wat een spannende dag! echt waardeloos om elkaar zo uit het oog te verliezen aan het einde van de dag. Gelukkig is het goed gekomen en zijn de q buikies weer bij elkaar.
Morgen nog een dagje op de latten en dan zaterdag weer lekker een dagje touren in de Benz.
Wat een schitterend ...
door Schiedam-ster
wo mar 02, 2011 9:27 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Reacties: 65
Weergaves: 14170

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

:D
Hallo Qbuik.
Mooi ritje vandaag, mooie foto's.
Is maar goed dat je je woonwagen niet bij je hebt, haha
Heb je al geprobeerd achteruit de berg af te rijden?
Dan staat de vloeistof andersom in het reservoir. Misschien helpt het.
Nog een paar fijne dagen en groet aan Qbuik junior .

Greetz ...
door Schiedam-ster
ma feb 28, 2011 5:53 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Reacties: 65
Weergaves: 14170

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

:D
Hallo Qbuik.
Sorry dat ik je een nachtmerrie heb bezorgt.
De liefde voor de Benz gaat ver h├®!
Gelukkig stond ze ernog, want zo'n mooie met zo weinig kilometers ga je nooit meer vinden.

Veel plezier met je barbeque( ging er nu kip op? haha

gr Schiedam-ster
door Schiedam-ster
zo feb 27, 2011 10:10 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk
Reacties: 65
Weergaves: 14170

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Bregenzerwald-Oostenrijk

Ha Qbuik.
Leuk begin van je vakantie, een lekker ritje in de Benz.
Mooi skipak ,geweldig!
Maar goed dat het geen varkens pak is, want daar weten ze wel raad mee. Ben je zo een schnitzel !!
Veel plezier en heerlijk ski-dagen(en apres-ski avonden)

gr schiedam-ster
door Schiedam-ster
di feb 15, 2011 7:53 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: vervangen rooster in grille.
Reacties: 3
Weergaves: 1464

Re: vervangen rooster in grille.

Hallo Arjan. Bedankt voor je support.
Begrijp ik het goed dat de drie downloads de drie te nemen stappen zijn?

groet schiedam-ster
door Schiedam-ster
za feb 12, 2011 6:00 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: vervangen rooster in grille.
Reacties: 3
Weergaves: 1464

vervangen rooster in grille.

Wie heeft er een link hoe je een complete grille moet demonteren.Ik wil een nieuw rooster plaatsen. Ik dacht ooit een beschrijving met foto's gezien te hebben maar kan buiten wat tekst op dit forum niets vinden.
Wie kan mij helpen?

Bedankt en groet. Schiedam -ster
door Schiedam-ster
di jan 25, 2011 8:54 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs
Reacties: 25
Weergaves: 6090

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs

Mooie foto's weer q buik, geweldig.
Je heb wel op plekken gestaan waar je niet mocht komen h├®.
Zo'n Benz voor het paleis...........mooi.
Ik hoop als ik Pim ga halen in Finland dat ik ook zulke plaatjes kan schieten...
Zie binnenkort de andere foto's wel, en nemen we een borrel op al het moois ...
door Schiedam-ster
zo jan 23, 2011 11:37 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs
Reacties: 25
Weergaves: 6090

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs

Mooi schilderijtje .Hangt al in je kamer.......?
Andere foto's ook perfect. Ben benieuwd naar de rest.
groet
door Schiedam-ster
zo jan 23, 2011 8:57 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs
Reacties: 25
Weergaves: 6090

Re: De avonturen van Qbuik's Benz in Parijs

Hallo Q buik.
Begin van een mooi verhaal.
Die fransen hebben natuurlijk een hekel aan Duitse auto's en doen het met de Franse limo's
daarom zal je ze niet zien.
Ben benieuwd naar de foto's tijdens jullie sight-seeing paris.
Jij heb alle schapen weer in het hok.
Vandaag mijn auto laten zien aan een ...
door Schiedam-ster
ma jan 10, 2011 9:27 pm
Forum: Andere dingen
Onderwerp: Mercedes Benz Gallery in Parijs
Reacties: 19
Weergaves: 2700

Re: Mercedes Benz Gallery in Parijs

Mooi Q buik.
Blijft leuk speelgoed h├® alles met een ster.
Mooie foto's en wat een mooi straatnaam bord.
Gaan samen ook nog eens kijken daar.
gr Schiedam-ster
door Schiedam-ster
vr jan 07, 2011 4:10 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: wat zijn nu de originele wieldoppen?
Reacties: 5
Weergaves: 1706

Re: wat zijn nu de originele wieldoppen?

ok. Duidelijk. Het maakt dus niks uit. Ga ik toch geheelover op chromen ster. Vind ik zelf ook mooier.
Bedankt en groet
door Schiedam-ster
do jan 06, 2011 11:06 pm
Forum: Carrosserie & Exterieur
Onderwerp: wat zijn nu de originele wieldoppen?
Reacties: 5
Weergaves: 1706

wat zijn nu de originele wieldoppen?

Op mijn W124 uit 1986 zitten wieldoppen met een matte ster. Dus dezelfde kleur als de gehele wieldop.
Een nieuwe besteld bij de MB dealer.
krijg ik er een met een chromen ster in het midden en de rest van de dop is mat grijs.
Wat is nu origineel? een matte ster of een chromen ster in het midden.
Heb ...
door Schiedam-ster
do jan 06, 2011 10:56 pm
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: vlinder333
Reacties: 5
Weergaves: 1142

Re: vlinder333

gefeliciteerd met je Benz. Heb hem op de site uit Balk gezien. Mooi!
de mijne komt er ook vandaan met weinig kilometers.
Veel plezier ermee.
groet
door Schiedam-ster
ma jan 03, 2011 10:49 pm
Forum: Interieur
Onderwerp: Welke hout inleg in interieur?
Reacties: 15
Weergaves: 4141

Re: Welke hout inleg in interieur?

Ben ook heel benieuwd hoe dat wordt.
Laat het aub weten.
Waar heb je het setje vandaan?

groet