Hallo Qbuik.
Sorry dat ik je een nachtmerrie heb bezorgt.
De liefde voor de Benz gaat ver h├®!
Gelukkig stond ze ernog, want zo'n mooie met zo weinig kilometers ga je nooit meer vinden.
Veel plezier met je barbeque( ging er nu kip op? haha
gr Schiedam-ster